Onze klantenservice
Hier vindt u meer informatie over hoe u bij ons stoelen kunt bestellen, garantie en ons retour beleid, klachten en over de prijzen en betaling.
Stoel bestellen
Een stoel bestellen kan bij ons heel makkelijk. U kunt uw aankoop bij ons in de winkel doen of bij u thuis. We leggen de stappen graag aan u uit.
Stap 1; Maak op onze website een keuze welke draaifauteuil, relax of sta-op stoelen u interesse in heeft.
Stap 2 Als u op de website een keuze heeft gemaakt, vult u het formulier in en 1 van onze adviseurs neemt contact met u op.
Stap 3 De adviseur kan telefonisch meer informatie geven of wij komen bij u thuis langs met een selectie stoelen, voor een advies op maat.
Wij komen geheel vrijblijvend bij u langs, u zit bij ons nergens aan vast als u een afspraak maakt. Wij zullen u ook nooit dwingen om direct een aankoop te doen of u te dwingen te tekenen.
Levertijd van uw stoel
Als u een keuze op de website gemaakt heeft of in onze winkel dan bestellen wij de stoel zoals u deze met onze adviseur overeengekomen bent. De levertijd van de stoel is afhankelijk van het type stoel die u bestelt heeft. neem dan gerust contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0850477903
Bezorgafspraak plannen
Zodra uw stoel bij ons binnen is nemen wij contact met u op wanneer u de stoel bezorgt wilt hebben. U kunt dus het moment kiezen dat u uitkomt. Wij zetten de stoel natuurlijk bij u thuis op z’n plek, zodat u direct van uw nieuwe stoel kunt genieten. Als wij de stoel of fauteuil bezorgen doen wij altijd met u een laatste controle aan de hand van deze koopovereenkomst. Daarnaast krijgt u uitleg over de stoel en hoe u deze het beste kunt onderhouden.
Uw oude stoel inruilen
Als u bij ons een stoel koopt nemen wij uw oude stoel mee, als u deze heeft. Het kan zelfs zo zijn dat uw oude stoel geld waard is! Wilt u weten of uw stoel geld waard is? Maak dan snel een afspraak. Ook als uw oude stoel versleten is en niets meer waar is nemen wij deze voor u mee.
Dit is de ZitSelekt service!
Garantie
Wij hanteren op de meeste stoelen 3 jaar CBW garantie, ZitSelekt is onderdeel van Marco Marknesse die door het CBW erkend is. Wij bieden door een CBW garantie meer zekerheid dan andere woonwinkels. CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met drie garanties:
- Tenminste 2 jaar garantie op je aankoop
Extra productgarantie. - Een nette aanbetalingsregeling*
Heb je een aanbetaling gedaan en gaat de CBW-erkende winkel failliet? Dan kan je aanspraak maken op de aanbetalingsregeling*. - Onpartijdige klachtafhandeling
Mocht je een klacht hebben en er met de ondernemer/retailer niet uitkomen, dan is er een onafhankelijke geschillencommissie, die gegarandeerd voor een passende oplossing zorgt.
*Let op!
Gaat een CBW-erkende winkel failliet dan heb je recht op een vervangende koop. Er wordt geen geld uitgekeerd. Het aanbetalingsbedrag wordt dan in mindering gebracht met een maximum van 25%. Voor keukens, sanitair en harde vloeren is dit 15%. De aanbetalingsregeling is niet van toepassing voor een webwinkelaankoop.
Download de CBW-erkende voorwaarden
Zie voor de exacte regeling, beperkingen en werkwijze de CBW-erkend voorwaarden voor woonwinkels of de veelgestelde vragen omtrent annulering, klachten of aanbetalingen van aankopen.
All in House Service
Naast de CBW garantie hebben wij nog een optie om 5 jaar lang zorgeloos te genieten van uw stoel of fauteuil. All in House Service, met deze service hebben wij zelfs een oplossing als er onverhoopt een glas wijn over de stof wordt gemorst. Onze professionele servicemedewerkers bezoeken u aan huis en lossen dit probleem op zonder verdere kosten voor u. All in House Service wordt alleen verstrekt bij aanschaf van een nieuw meubel. U ontvangt na registratie een op naam geregistreerd “All in House Service certificaat” en met dit certificaat kunt u 5 jaar een beroep doen op de service. Als er zich gedurende de serviceperiode van 5 jaar calamiteiten met de stoel voordoen
staan wij volledig tot uw beschikking. Indien nodig schakelen wij één van onze meubelservice specialisten in zodat uw meubel gratis hersteld wordt zonder voorrijkosten of andere kosten. De contactgegevens vindt u op uw All in House Service certificaat. De service is bedoeld voor meubelen die particulier gebruikt worden.
Uw stoel is kapot? Retour
Wij nemen uw klacht serieus en het maakt niet uit hoe oud de stoel is.
Stap 1; Neem contact met ons op: bel 0850477903 of stuur een e-mail naar info@zitselekt.nl
Stap 2; Een medewerker komt langs om de klacht op te lossen of te beoordelen.
Stap 3; Wanneer de garantie is vervallen, overleggen we wat de kosten zouden zijn voor reparatie.
Stap 4; Als de fauteuil of stoel voor reparatie weg moet, regelen wij een leen fauteuil voor u. Uiteraard ruilen wij na reparatie de stoelen ook weer om.
U hoeft dus maar één telefoontje of mailtje te doen. Dat is de ZitSelekt service!
Uw bestelling wijzigen?
Heeft u vragen of wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0850477903 of stuur een e-mail naar info@zitselekt.nl ook kunt u onderstaand contactformulier invullen.
Klachten of ontevreden
U heeft natuurlijk de mogelijkheid om uw aankoop te annuleren, hiervoor heeft u de wettelijk gestelde 14 dagen. Mocht u klachten hebben, neem dan contact op met ons. Wij nemen u klachten serieus en proberen ook zo spoedig mogelijk te reageren. Uw klacht kunt u doorgeven via telefoonnummer 0850477903, door een e-mail te sturen naar info@zitselekt.nl maar ook kunt u onderstaand contactformulier invullen.
Betalingen en prijzen
De prijzen op de website zijn inclusief bezorging en BTW.